ضایعات اورست

09121456384

خریدار سوله و اسکلت فلزی – تسویه نقدی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت سوله و اسکلت فلزی ، با ضایعات اورست تماس بگیرید . مرکز ضایعات اورست ، خریدار سوله و اسکلت فلزی ، همراه با تسویه نقدی و تخلیه سریع بار .

برای مشاوره ، اخذ قیمت سوله و اسکلت فلزی و فروش هر نوع سوله و اسکلت فلزی ، با ضایعات اورست تماس بگیرید .

 اسکلت‌های فلزی متشکل از تعدادی تیر و ستون هستند که به‌صورت قائم به یکدیگر متصل شده‌اند. این اسکلت‌ها برای ساخت و سازه‌های مقاوم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اصلی‌ترین ماده در ساخت این اسکلت‌ها، همان‌طور که از نامشان پیداست فولاد است. فولاد ترکیبی از آهن و کربن است که پس از مدت طولانی و تحت شرایط محیطی، این ترکیب تا حدودی تغییر می‌کند. برخی از این تغییرات باعث می‌شوند که فولاد مقاومت اصلی خود را از دست بدهد. در این مواقع، اسکلت فلزی دیگر قابل ‌استفاده نیست و باید به چرخه بازیافت منتقل شود. یعنی می‌توان ضایعات این اسکلت‌ها را ذوب نمود و مجدد استفاده کرد؛ به همین جهت شما نیز می‌توانید اسکلت‌های فلزی که به هر دلیلی بلااستفاده هستند را به‌راحتی به یک خریدار سوله و اسکلت فلزی بفروشید.

با توجه‌ به این موضوع که اسکلت فلزی تولید شده در فضاهای گوناگونی و با شکل‌های متفاوتی قابلیت استفاده دارد، معامله این ضایعات فلزی، کار سختی نیست. خریداران اصلی این ضایعات، کارخانه‌های تولیدی هستند که با بازیافت اسکلت‌های فلزی می‌توانند محصولات جدیدی را با قیمت کمتری تولید کنند.

ضایعات سوله و اسکلت فلزی از کجا و چگونه به دست می‌آیند؟

ضایعات آهن از دورریز اسکلت‌های فلزی مشاغل و فعالیت‌های گوناگونی حاصل می‌شود. هر یک از این مشاغل می‌توانند با یافتن یک خریدار سوله و اسکلت فلزی، ضایعات خود را به فروش برسانند. دقت نمایید که فروش ضایعات اسکلت فلزی، تنها محدود به اسکلت‌های ساختمان نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید بخشی از اسکلت فلزی هر شیء را به فروش برسانید. اگر شما هم در یکی از موارد زیر مشغول به کار هستید و یا به ضایعات فلزی دسترسی دارید، می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را به فروش برسانید:

تأسیسات
پرس‌کاری‌ها
دکل‌های انتقال نیرو
آهنگری و ریخته‌گری
ضایعات اماکن عمومی
بسته‌بندی مواد غذایی
سدسازی‌ها و پل‌سازی
تخریب خانه‌های کلنگی
ضایعات صنایع تولیدی
صنایع نفت و پتروشیمی
صنایع کارخانه‌های سیمان
انواع خودروهای از رده‌ خارج
محصولات فولادی برگشتی
صنایع ماشین‌آلات کشاورزی
دمونتاژ کشتی‌ها و واگن قطارها
ضایعات فلزی حاصل از لوازم ‌خانگی
راه‌آهن و بازسازی ضایعات ریل راه‌آهن
ضایعات آهنی ناشی از از خرابی سیل و زلزله
ماشین‌آلات راه‌سازی و بازسازی خطوط تولید
خطوط تولید فولادسازی‌ها و محصولات فولادی
خودروسازی‌ها، کشتی‌سازی‌ها و مراکز ساخت قطعات فلزی

خریدار سوله و اسکلت فلزی
خریدار سوله و اسکلت فلزی

روش‌های خرید و فروش اسکلت فلزی

خرید اسکلت فلزی و فروش آن در ایران به دو روش انجام می‌شود که خریدار سوله و اسکلت فلزی می‌تواند به یکی از این دو روش اقدام به معامله ضایعات نماید؛ این روش‌ها عبارت‌اند از:

1. خرید و فروش به‌صورت تحویل در مقصد یا تحویلی

عمده‌ی خرید و فروش ضایعات آهن در کشور به این روش انجام می‌شود. در این روش ابتدا هر کارخانه خریدار اسکلت فلزی یا همان ضایعات آهن، باتوجه‌به نیاز خود به تعریف درجه‌بندی قراضه می‌پردازد و متناسب با آن معاملات را انجام می‌دهد. در این سبک از خرید و فروش، بعد از آنکه طرفین بر قیمت هر نوع بار به توافق رسیدند، بارگیری از مبدأ انجام می‌شود. قیمت‌گذاری انواع درجه این بارها توسط کارشناس کنترل کیفی کارخانه در مقصد و زمان تخلیه، با درصدهای متفاوتی تعیین می‌شود.

گاهی بارها مقداری ناخالصی دارند که این ناخالصی را در مقصد تخمین می‌زنند و از وزن کل بار کم می‌کنند. محاسبه ریالی ظرفیت بار بر اساس درجه اعلامی کنترل کیفی کارخانه، وزن خالص بار در مقصد و نرخ توافق شده اولیه برای هر درجه در زمان بارگیری انجام می‌شود؛ همچنین کرایه حمل بار نیز محاسبه شده و از هزینه‌ها کسر می‌شود. در پایان تمام محاسبات، مبلغ دقیق حاصل می‌شود که خریدار ملزم است تا این مبلغ را به فروشنده بپردازد.

2. فروش اسکلت فلزی به‌صورت تحویل در مبدأ به خریدار اسکلت فلزی

علاوه بر روش ذکرشده، روشی دیگری با عنوان خرید و فروش در مبدأ وجود دارد. در این روش از خرید و فروش ضایعات، تأمین‌کننده، بار خود را در مبدأ در معرض دید خریدار سوله و اسکلت فلزی می‌گذارد؛ خریدار می‌تواند این ضایعات را بررسی نموده و بر سر قیمت با فروشنده به توافق برسد. در پایان پس از قیمت‌گذاری، خریدار مراحل بارگیری و حمل ضایعات آهن را به‌سوی مقصد انجام می‌دهد. خرید و فروش ضایعات فلزی در این روش، در شرایط اضطراری توسط کارخانه‌ها و به دلیل همگن نبودن قراضه سنتی صورت می‌گیرد.

روش بازیافت اسکلت فلزی

در ابتدا برای راه‌اندازی کوره‌های ذوب‌ آهن، ضایعات پرسی نازک همچون ورق روغنی به این دلیل که سریع‌تر ذوب می‌شوند، درون کوره می‌ریزند و برای شارژ، یک‌سوم کوره را بارگیری می‌کنند. پس از گرم ‌شدن کوره، ضایعات آهن با ضخامت بیشتر را درون کوره می‌ریزند که زمان زیادی برای ذوب این ضایعات صرف نمی‌شود. معمولاً یک ساعت و نیم الی دو ساعت برای ذوب ضایعات در کوره زمان نیاز است و در ادامه برای استاندارد کردن ذوب، از مواد افزودنی برای تولید محصول خاصی که مدنظر است استفاده می‌شود. بازیافت ضایعات آهن یکی از کارهایی است که در تمام دنیا انجام می‌شود و محصول نهایی آن نیز کیفیت بسیار بالایی دارد.

در حال حاضر در کشورهای پیشرفته، ضایعات آهن علاوه بر طبقه‌بندی و جداسازی‌های دقیق، به شکل پودر ساخته می‌شوند و در صنعت قطعه‌سازی با افزودنی‌های مورد نیاز بسته‌بندی شده و به فروش می‌رسند. در ایران این ضایعات همچنان برای ذوب در کوره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ درصورتی‌که برای کوره‌ها، آهن اسفنجی بسیار مناسب‌تر از ضایعات آهن محسوب می‌شود. خریدار اسکلت فلزی با خرید این ضایعات می‌تواند نیاز خود را رفع کند و باتوجه‌به کمبود آهن اسفنجی در مصرف آن صرفه‌جویی نماید.

برای مشاوره ، اخذ قیمت سوله و اسکلت فلزی و فروش هر نوع سوله و اسکلت فلزی ، با ضایعات اورست تماس بگیرید .

بهترین سوله و اسکلت فلزی

بازیافت فقط مختص به کاغذ و پلاستیک و مواردی ازاین‌دست نیست؛ بلکه ضایعات فلزی در ابعاد کوچک و بزرگ نیز بازیافت می‌شوند. فرقی نمی‌کند که شما قصد فروش یک بخش کوچک از اسکلت فلزی یا قصد فروش چندین اسکلت کامل را داشته باشید، درهرصورت باید به یک خریدار سوله و اسکلت فلزی مطمئن مراجعه کنید. علاوه بر کارخانه‌هایی که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند، برخی از شرکت‌های ساختمانی نیز مجهز به کوره‌هایی برای ذوب و شکل‌دهی به این ضایعات هستند تا لوازم موردنیاز خود را از این طریق تهیه کنند.

درواقع باید این‌طور گفت کارخانه‌هایی که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند، ملزم به این هستند که ضایعات را با قیمت پایین‌تری از شما خریداری کنند تا بتوانند به قیمت مناسبی آن را به فروش برسانند. در مقابل شرکت‌های ساختمانی، بازیافت اسکلت‌ها را به‌گونه‌ای انجام می‌دهند که برای فعالیت‌های خودشان مورد استفاده قرار بگیرد؛ به همین جهت حذف واسطه باعث می‌شود که شما بتوانید ضایعات را با قیمتی بالاتر به فروش برسانید و متضرر نشوید. ضایعات آهن اورست یکی از خریدارانی است که با حذف واسطه‌ها توانسته رضایت تمام مخاطبان خود، اعم از فروشنده ضایعات و خریدار لوازم فلزی بازیافتی را به دست آورد.

قیمت‌گذاری سوله و اسکلت فلزی

مهم‌ترین نکته در قیمت‌گذاری ضایعات اسکلت فلزی که موجب تفاوت نحوه قیمت‌گذاری آن‌ها با سایر بخش‌های فولاد می‌شود، نحوه‌ی قیمت‌گذاری تحویل در مقصد است. این مدل از قیمت‌گذاری نشان‌دهنده این است که کارخانه‌ها برای اعلام قیمت اولیه نمی‌توانند پیش از تخلیه بار در مقصد و تعیین درجه نهایی، قیمت دقیق و مناسبی را اعلام کنند. درواقع شخص خریدار اسکلت فلزی نقشی در تعیین قیمت ندارد و برای اعلام قیمت صحیح و پایانی، باید تخلیه کامل بار در مقصد انجام شود. سپس درجه و ناخالصی بار مشخص شده و قیمت‌گذاری ضایعات فلزی توسط کارشناسان مجرب و متعهد کنترل کیفی کارخانه انجام می‌شود. به‌طورکلی قیمت‌گذاری دورریزهای فلزی با مشکلاتی روبه‌رو است که گاهی افراد سودجو با تعیین درجه‌های غیرمنطقی و یا خارج از عرف بازار در هنگام تخلیه بار، موجب ضرر و زیان تأمین‌کننده یا فروشنده می‌شوند؛ به همین جهت توصیه می‌شود که حتماً ضایعات خود را به یک مرجع معتبر یا شخصی مطمئن بفروشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *