ضایعات اورست

09121456384

خریدار ضایعات مس،بالاترین قیمت تسویه نقدی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ضایعات استیل ، با ضایعات اورست تماس بگیرید . مرکز ضایعات اورست ، خریدار ضایعات مس، همراه با تسویه نقدی و تخلیه سریع بار .

برای مشاوره ، اخذ قیمت ضایعات مس و فروش هر نوع ضایعات مس ، با ضایعات اورست تماس بگیرید .

بهتریت خریدار ضایعات مس 

فلز مس یکی از عناصر جدول تناوبی با نماد شیمیایی Cu است. این فلز شکل‌پذیری بسیار بالایی دارد و به‌عنوان بهترین رسانایی گرمایی و الکتریکی بعد از نقره شناخته می‌شود. فلز مس به دلیل قیمت مناسب کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و از آن استفاده‌های مختلفی می‌شود. مس نیز درست مانند دیگر فلزها بعد از مدتی دچار خوردگی می‌شود و دیگر قابل استفاده نیست. ازاین‌رو برای استفاده از مجدد از مس باید آن را به چرخه بازیافت منتقل کرد تا ذوب و امکان استفاده مجدد از آن فراهم شود. امروزه فرایند جمع‌آوری فلزهای مس توسط خریداران آن انجام می‌شود. به همین جهت شما می‌توانید فلزهای مس خود را به هر دلیلی که دیگر قابل استفاده نیستند به‌راحتی به یک خریدار ضایعات مس بفروشید.

فلز مس در مکان‌های مختلفی به‌کار برده می‌شود. همچنین به شیوه‌های مختلفی خورده و غیر قابل ‌استفاده می‌شود. این موضوع می‌تواند روی معامله برای فروش ضایعات مس تأثیر بگذارد اما بااین‌حال هنوز هم معامله ضایعات فلزی مانند مس کار سختی نیست. خریدار ضایعات مس معمولاً کارخانه‌های تولیدی هستند که می‌توانند با بازیافت فلز مس دوباره از آن استفاده و محصولاتی با قیمت کمتر تولید کنند.

ضایعات مسی فلزی از کجا و چگونه به دست می‌آیند؟

فلز مس به دلیل استفاده گسترده در صنایع مختلف، پسماند بسیار زیادی دارد و به‌طور روزانه مقدار بسیار زیادی ضایعات مسی تولید می‌شوند. برخی از رایج‌ترین شیوه‌های استفاده از فلز مس که باعث تولید ضایعات مسی می‌شوند عبارت‌اند از:

1. صنعت برق

مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد فلز مس در صنعت برق است که بیش از 60 درصد را به خود اختصاص می‌دهد. به همین دلیل است که بیشترین مشتریان یک خریدار ضایعات مس از صنعت برق هستند. مس در صنعت برق در کابل‌ها، سیم‌ها، ترانسفورماتورها، سوئیچ‌ها، قطعات و اتصالات دو شاخه و بسیاری از وسایل دیگر به کار گرفته شود.

2. صنعت الکترونیک

یکی دیگر از صنایعی که به‌طور گسترده از فلز مس در آن استفاده می‌شود، صنعت الکترونیک است. در وسایلی مانند لوله‌های فرکانس بالا و فوق فرکانس بالا، کانترهای متقاطع و مگنترون از مقدار زیادی فلز مس استفاده می‌شود. همچنین مدارهای چاپی مس نیز به مقدار بسیار زیادی فویل مسی نیاز دارند.

3. صنایع انرژی و پتروشیمی

مشتریان خریدار ضایعات مس می‌توانند از صنایع پتروشیمی نیز باشند. زیرا مس در صنایع انرژی و پتروشیمی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. برای مثال لوله‌ها و صفحات کندانسور اصلی در نیروگاه‌های زغال‌سنگ از فلزات مختلفی مانند مس ساخته می‌شوند. همچنین بسیاری از بخاری‌های خورشیدی، فیلترها، سیستم‌های لوله‌‎ای، پمپ‌ها و مبدل‌های حرارتی مورد استفاده در صنعت پتروشیمی از مس هستند.

خریدار ضایعات مس
خریدار ضایعات مس

4. صنعت پزشکی

یکی دیگر از کاربردهای مس در صنعت پزشکی است. بسیاری از تجهیزات پزشکی مانند ایمپلنت‌ها که برای بهبود و تسریع در درمان عفونت‌های استخوان که در اثر شکستگی یا زخم‌های عمیق مورد استفاده قرار می‌گیرند، با استفاده از فلز مس ساخته می‌شوند. این ایمپلنت‌ها بعد از استفاده دور انداخته می‌شوند اما مس موجود در آن‌ها هنوز قابلیت استفاده دارد و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به همین دلیل خریدار ضایعات مس می‌تواند این دست از فلزهای مسی را نیز خریداری کند.

5. صنعت ساخت و ساز

یکی دیگر از صنایعی که در آن مقدار زیادی ضایعات فلز مس تولید می‌شود، صنعت ساخت و ساز است. برای مثال از فلز مس در برای تولید لوله‌های مسی استفاده می‌شود چراکه لوله‌های مسی به‌عنوان یک لوله استاندارد برای سیستم‌های آب آشامیدنی و گرمایشی شناخته می‌شوند. مس خاصیت‌های بسیار زیادی ازجمله مهارگر باکتری دارد که باعث می‌شود باکتری کمتری روی سطح آن رشد کند. همچنین این فلز استحکام بسیار بالایی دارد و نیاز کمتری به تعمیر پیدا می‌کند. به علت استفاده فراوان مس در ساخت و ساز و تولید ضایعات بیشتر، بسیاری از افرادی که به خریدار ضایعات مس مراجعه می‌کنند، جزو افرادی هستند که در این صنعت فعالیت می‌کنند.

قیمت‌گذاری ضایعات مس به چه صورت است؟

عوامل بسیار زیادی می‌توانند روی قیمت مس ارائه شده توسط فروشنده تأثیر بگذارند اما مهم‌ترین عاملی که باعث تعیین قیمت مس می‌شود، کیفیت آن است. ضایعات مسی نیز به‌طورکلی بر اساس کیفیت به دو دسته ضایعات مس جدید و ضایعات مس کهنه تقسیم‌بندی می‌شوند.

· ضایعات مس جدید

ضایعات مس جدید همان‌طور که از نامشان مشخص است به مس‌های گفته می‌شود که مورد استفاده قرار نگرفته‌اند و رنگی سرخ و درخشان دارند. یک خریدار ضایعات مس قیمت بالاتری را برای این دسته از ضایعات مس پیشنهاد می‌دهد. زیرا این مدل از ضایعات مس معمولاً خلوص بالاتری دارند و فرآیند بازیافت آن‌ها ساده‌تر است.

· ضایعات مس کهنه

این دسته به مس‌های گفته می‌شود که در طی استفاده‌های طولانی‌مدت کهنه شده‌اند. مس‌های کهنه معمولاً رنگ قهوه‌ای دارند و درخشش خود را از دست داده‌اند. همچنین رنگ آن‌ها ممکن است به دلیل اکسید شدن سبز باشد. خریدار ضایعات مس در مبادلات خود معمولاً قیمت کمتری را برای مس کهنه پیشنهاد می‌دهد. چراکه مس کهنه برعکس ضایعات مس‌های جدید خلوص کمتری دارد و بازیافت آن‌ها نیز به‌مراتب سخت‌تر است.

برای مشاوره ، اخذ قیمت ضایعات مس و فروش هر نوع ضایعات مس ، با ضایعات اورست تماس بگیرید .

ضایعات مسی چگونه بازیافت می‌شوند؟

فرآیند بازیافت مس طی مراحل زیر انجام می‌شود:

1. جمع‌آوری

اولین مرحله از بازیافت مس مربوط به مرحله جمع‌آوری می‌شود. در این مرحله افراد ضایعات مس خود را به یک خریدار ضایعات مس می‌فروشند. خریدار بعد از تحویل مس آن‌ها را برای انتقال آماده می‌کند.

2. انتقال

فلز مس بعد از آماده‌سازی به مراکز جمع‌آوری فلز برده و سپس انبار می‌شوند. فلزها در انبارها بر اساس کیفیت و نوع دسته‌بندی که دارند وزن می‌شوند تا به کارخانه‌ها یا کارگاه‌های ذوب مس فروخته شوند.

3. آسیاب

درصورتی‌که فلزهای جمع‌آوری‌شده بزرگ و حجیم باشند، برای راحتی بیشتر در مرحله بازیافت آن‌ها را با استفاده از دستگاه آسیاب، ریز و به قطعات کوچکتر تبدیل می‌کنند.

4. بازیافت

فلزها بعد از آماده‌سازی بسته به نوع فلز می‌توانند به دو روش مستقیم و ذوب تسویه بازیافت شوند. اگر مس، خلوص بالایی داشته باشد، مستقیم وارد کوره‌ها می‌شود تا ذوب شود و مورد استفاده قرار بگیرد اما اگر مس دریافت شده از خریدار ضایعات مس خلوص پایینی داشته باشد، ابتدا برای تبدیل کردن آن به مس سیاه تا خلوص 70 تا 90 درصد در کوره ذوب می‌کنند. سپس فلز را با استفاده از تصفیه اکسیداسیونی به خلوص 96 تا 98 درصد می‌رسانند و درنهایت نیز با استفاده از تصفیه کوره و تصفیه الکتریکی مس با خلوص 99.9 درصد حاصل می‌شود.

بهترین خریدار ضایعات مس 

فرقی نمی‌کند که مقدار فلز مس یا آهن که دارید خیلی کم یا خیلی زیاد است، درصورتی‌که قصد فروش آن را دارید، باید حتماً به دنبال یک خریدار ضایعات مس مطمئن باشید. زیرا امروزه تعداد زیادی خریدار مس در بازار وجود دارد که انتخاب یک مورد مناسب از بین آن‌ها کاری نسبتاً سخت است. با انتخاب یک خریدار مناسب می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی فلزات مس خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

اکثر افرادی که به‌عنوان خریدار ضایعات مس در بازار فعالیت می‌کنند نقش واسطه را دارند. این دسته از افراد معمولاً ضایعات شما را با قیمت پایین‌تری خریداری می‌کنند و آن را با قیمت بالاتری به شرکت‌های بازیافت به فروش می‌رسانند اما برخی از خریداران نیز هستند که با داشتن کوره‌هایی برای ذوب و بازیافت ضایعات مانند مس به هیچ واسطه‌ای نیاز ندارند. ضایعات آهن اورست یکی از خریداران ضایعات مسی است که توانسته تمامی واسطه‌ها را از کسب‌وکار خود حذف کند و با خریداری ضایعات مشتریان خود به بالاترین قیمت ممکن رضایت آن‌ها را به دست بیاورد.

خریدار ضایعات مسی در تهران

هر روزه مقدار بسیار زیادی ضایعات مس از صنایع مختلف تولید می‌شود. ضایعات مس درست مانند دیگر فلزها قابلیت بازیافت دارند. به همین دلیل امکان فروش ضایعات مسی وجود دارد. شما می‌توانید با پیدا کردن یک خریدار ضایعات مس تمامی ضایعات مسی خود را به فروش برسانید. با فروش مس‌های بلا استفاده هم از زباله‌های خود خلاص خواهید شد و هم پول خوبی به دست خواهید آورد.

برای مشاوره ، اخذ قیمت ضایعات مس و فروش هر نوع ضایعات مس ، با ضایعات اورست تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *