ضایعات اورست

09121456384

خریدار ضایعات چدن ،بالاترین قیمت خرید نقدی

ضایعات اورست ، بهترین خریدار ضایعات چدن است . چنانچه صنعت گر هستید یا مالک محموله ضایعات چدن ، ضایعات اورست ، بالاترین قیمت را برای آن پیشنهاد می دهد. 

برای مشاوره ، اخذ قیمت ضایعات چدن و فروش هر نوع ضایعات چدن ، با ضایعات اورست تماس بگیرید .

ضایعات اورست : خریدار ضایعات چدن

چدن چیست؟

یکی از فلزهای پرکاربرد در زندگی انسان‌ها، فلز چدن است؛ این فلزها بسیار مفید و کاربردی هستند و همچنین ضایعات آن‌ها نیز به شکل وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضایعات چدن، آلیاژ فلز آهن محسوب می‌شود که دارای کربن بسیار و مستعد خوردگی است. این ضایعات از وسایل نقلیه، گرمایشی و سایر لوازم حاوی چدن حاصل می‌شوند. پیدا کردن ضایعات چدن برخلاف باور عموم، کار سختی نیست. زیرا این فلز در موارد گوناگونی مورداستفاده قرار می‌گیرد و ضایعات آن نیز بسیار فراوان است. خریدار ضایعات چدن، قراضه چدن‌ها را از شما خریداری می‌کند و مورد استفاده خود قرار داده و یا به فروش می‌رساند.
اغلب ما به‌واسطه برخی ظروف مانند قابلمه و تابه، با فلز چدن آشنایی داریم و مقاومت و کیفیت آن را لمس کرده‌ایم؛ اما کاربرد چدن محدود به ظروف نمی‌شود. فلز چدن ماده‌ای پرکاربرد محسوب می‌شود که در خودروسازی، لوله‌های سینک، رادیاتور، ماشین‌آلات، قطعات موتوری، وسایل خانه و لوله‌کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های چدن

چدن‌ها از لحاظ ویژگی‌های اساسی به پنج دسته چدن سفید، چدن منعطف، چدن خاکستری، چدن گره‌ای و چدن معمولی تقسیم می‌شوند. ازجمله خصوصیاتی که موجب شده چدن به یکی از فلزهای پرکاربرد تبدیل شود می‌توان به‌ سهولت در تبدیل‌ شدن، چکش‌خواری و شکل‌پذیری بسیار راحت، ترد و درعین‌حال سخت بودن، مقاوم در برابر خوردگی و زنگ ‌زدن، مقاوم در مقابل حرارت، مقاومت بالا در برابر ضربات، تنوع بالا، سنگین‌وزن بودن و قیمت مناسب آن اشاره نمود.
ضایعات چدن از قابلیت بازیافت برخوردار هستند و درصورتی‌که لوازم منزل شما دچار مشکلی غیرقابل‌تعمیر شدند، می‌توانید آن‌ها را به خریدار ضایعات چدن بفروشید. ازجمله منابع بزرگ تولید ضایعات چدنی، تولیدکنندگان خودرو محسوب می‌شوند. همان‌طور که اشاره شد چدن بسیار مقاوم است؛ به همین جهت برخی از قطعات خودرو از چدن ساخته می‌شوند تا در برابر فشار و گرما آسیبی به آن وارد نشود.

خریدار ضایعات چدن
خریدار ضایعات چدن

چگونگی تولید ضایعات چدن

ضایعات چدنی به دو روش تولید می‌شوند یا به عبارتی به دست می‌آیند و خریدار ضایعات چدن می‌تواند به یکی از این دو روش اقدام به خرید آن نماید؛ این روش‌ها عبارت‌اند از:

تولید ضایعات چدن توسط مردم 

تمام مردم می‌توانند در ایجاد ضایعات چدن و بازیافت آن‌ها نقش بسیار مؤثری را ایفا نمایند.لوازم گوناگونی از قوطی‌های چدنی تا قطعات ریز کامپیوتر، قابل بازیافت هستند و شما به‌جای اینکه این ضایعات را به‌ دور اندازید، می‌توانید به صنف خریدار ضایعات چدن بفروشید. وسایل چدنی همچون قابلمه، گلدان، دوچرخه و سایر لوازم، امکان تعمیر و استفاده دوباره دارند. اگر شما نیز از محصولات چدنی استفاده می‌کنید، به چرخه بازیافت این فلز کمک کنید تا به صرفه‌جویی در هزینه و انرژی تولید این لوازم و همچنین ایجاد شغل بپیوندید.

تولید ضایعات چدن توسط تولیدکنندگان

کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم حاوی چدن پس از هر دوره تولید، مقدار قابل‌ توجهی ضایعات چدن را به وجود می‌آورند که بهتر است از این ضایعات به‌صورت مجدد در چرخه تولید استفاده شود. این کارخانه‌ها در حین تولید، مقدار زیادی دورریز دارند که نمی‌توان از هزینه فروش آن‌ها صرف‌نظر کرد.

تقسیم‌بندی ضایعات چدن

امروزه در بازار ضایعات چدن، قراضه‌های چدن را به چند دسته تقسیم می‌کنند؛ خریدار ضایعات چدن نیز هر یک از این دسته‌ها را به قیمت‌های متفاوتی و بنا بر نیاز خود از شما خریداری می‌کنند. دسته‌بندی ضایعات چدن عبارت‌اند از:

1. ضایعات چدن درشت بار

این نوع از ضایعات چدن از نظر اندازه، ابعاد و ضخامت درشت هستند؛ ازاین‌رو به آن‌ها ضایعات چدن درشت بار می‌گویند. ازجمله ضایعات چدن درشت بار می‌توان به قالب‌های چدنی، ضایعات لوله‌ای نشکن، ضایعات چدنی نشکن میل‌لنگ و ضایعات چدنی ماشینی اشاره نمود. با بازیافت و ذوب انواع این ضایعات می‌توان محصولات جدیدی را تولید و به بازار ارائه نمود.

2. ضایعات چدن ریز بار

ضایعات چدن ریز بار از لحاظ ابعاد، اندازه و ضخامت در مقایسه با ضایعات درشت بار، کوچک‌تر هستند و به‌طورمعمول اندازه این ضایعات کمتر از 50 سانت است. این نوع از ضایعات چدنی اغلب در میان لوازم‌ خانگی و گاهی در کارخانه‌ها برای خریدار یافت می‌شوند.

3. ضایعات چدن سوفاره چدن

باید گفت به‌طور عمده ضایعات چدن به دو دسته اصلی یعنی ضایعات چدن ریز بار و ضایعات چدن درشت بار تقسیم می‌شوند؛ اما دسته سومی نیز وجود دارد که به ضایعات سوفاره چدن یا ضایعات سفاله چدن شهرت دارند. این نوع از ضایعات از تراشکاری ‌کردن چدن‌ها و انواع دیگری از ضایعات چدن حاصل می‌شوند و در دسته‌های اصلی ضایعات چدن جای ندارند؛ زیرا وزن بسیار ناچیزی دارند.

مزیت‌های بازیافت چدن

در حقیقت یکی از کارهای بسیار خوب و مفیدی که همه ما در طول زندگی خود می‌توانیم انجام دهیم، اهمیت به بازیافت است. به‌طورکلی بازیافت ضایعات، دارای مزیت‌های اقتصادی و مادی است و از همه مهم‌تر برای حفظ محیط‌زیست نیز بسیار ضروری است. بازیافت ضایعات فقط شامل پلاستیک و کاغذ نمی‌شود؛ بلکه بسیاری مواد و لوازم دیگر هستند که می‌توان آن‌ها را بازیافت نمود و به چرخه تولید بازگرداند. چدن نیز یکی از موادی است که می‌توان آن را بازیافت و به کاهش حجم انواع آلودگی‌هایی زیست‌ محیطی کمک نمود. خریدار ضایعات چدن از شما این ضایعات را خریداری و به چرخه بازیافت و تولید دوباره کمک می‌کند. ازجمله مزایای بازیافت چدن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

به کاهش آلودگی‌های آب، خاک و هوا کمک می‌کند.
مهم‌ترین مزیت بازیافت کمک به اشتغال‌زایی و درآمدزایی افراد است.
از اتلاف انرژی‌های مصرفی برای استخراج و تولید محصول جدید جلوگیری می‌کند.
بازیافت چدن و سایر مواد از لحاظ اقتصادی می‌توانند بر درآمدهای ملی یک جامعه تأثیرات بسیاری بگذارند.
صرفه‌جویی در زمان؛ زیرا بازیافت موجب می‌شود که بسیاری از مراحل موردنیاز برای ساخت چدن اولیه، انجام نشود.
این کار باعث می‌شود تا کشور به خودکفایی در تهیه مواد اولیه برسد و وابستگی به دیگر کشورها نداشته باشد.
به کاهش بهره‌برداری از ذخایر و منابع طبیعی مانند سنگ معدن و زغال‌سنگ کمک بسیاری می‌کند و به‌نوعی مقرون‌به‌صرفه است.
برای فعالان اقتصادی یک محرک قوی محسوب می‌شود تا به صادرات و واردات مواد اولیه و خام حاصل از بازیافت ضایعات تشویق شوند.

بهترین خریدار ضایعات چدن در تهران

در حال حاضر مراکز بسیار زیادی وجود دارند که به خرید ضایعات چدن مشغول هستند و پس از خرید، آن‌ها را بازیافت کرده و به چرخه تولید بازمی‌گردانند. عملیات ذوب و تجدید ضایعات چدن در کارخانه‌ها انجام می‌شود تا بتوانند به‌صورت مجدد از آن‌ها آلیاژ خالص دریافت کنند و از این آلیاژها محصولات جدیدی را تولید و به بازار عرضه نمایند. خریدار ضایعات چدن به دو صورت وجود دارد؛ گاهی افراد به‌صورت انفرادی برای خودشان کار می‌کنند و ضایعات را از شما می‌خرند و سپس به کارخانه‌ها می‌فروشند و گاهی مجموعه‌های واسطه‌ای به‌صورت خریدار ظاهر می‌شوند. خرید و فروش ضایعات چدن با مقداری مشکل مواجه است؛ زیرا افراد و مجموعه‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و حضور بیش‌ازحد آن‌ها موجب بی‌نظمی در بازار ضایعات چدن می‌شود و شما نمی‌توانید با آسودگی خیال ضایعات خود را به فروش رسانید.

برای مشاوره ، اخذ قیمت ضایعات چدن و فروش هر نوع ضایعات چدن  ، با ضایعات اورست تماس بگیرید .

در این میان برخی مراجع وجود دارند که به‌صورت مستقیم و بدون واسطه چدن را از فروشنده دریافت کرده و خودشان آن را بازیافت و از آن بهره‌برداری می‌کنند. درصورتی‌که ضایعات چدن موجود خود را به یک شخص یا مجموعه معتبر بفروشید، قطعاً با حذف واسطه، سود بیشتر و بهتری عایدتان خواهد شد. درواقع افراد و مجموعه‌های نامعتبر ضایعات چدنی که شما در اختیار دارید را با قیمتی پایین‌تر خریداری می‌کنند و موجب کاهش سود شما می‌شوند. درصورتی‌که قصد فروش ضایعات چدنی خود را دارید و می‌خواهید این ضایعات را با بهترین قیمت به فروش برسانید، می‌توانید به ضایعات آهن اورست اطمینان نمایید. ما خریدار ضایعات چدن شما، از ریز تا درشت، با بهترین قیمت هستیم.

ضایعات اورست ، بالاترین خریدار ضایعات چدن ، با تسویه نقدی در محل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *