ضایعات اورست

09121456384

خریدار ضایعات استیل ،بالاترین قیمت خرید نقدی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ضایعات استیل ، با ضایعات اورست تماس بگیرید . خرید انواع ضایعات استیل توسط ضایعات اورست ، همراه با تسویه نقدی و تخلیه سریع بار انجام می شود. 

برای مشاوره ، اخذ قیمت ضایعات استیل و فروش هر نوع ضایعات استیل ، با ضایعات اورست تماس بگیرید .

خریدار ضایعات استیل

بعد از برش دادن ورقه‌های استیل، پرتی‌ها، سوفاره‌ها (سفاله‌های استیل) و ابزارآلات یا وسایل قراضه ضایعاتی به وجود می‌آیند که خریدار ضایعات استیل نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌کند. به‌طور حدودی، 99 درصد از ضایعات استیل، از کارخانه‌ها و یا کارگاه‌های تولید کالاهای استیل و وسایلی که دیگر قابل ‌استفاده نیستند، به دست می‌آیند. این قطعات را می‌توان بازیافت کرد و به چرخه تولید محصولاتی کاربردی و باکیفیت، برگرداند. بازیافت ضایعات استیل می‌تواند با حفظ خاصیت‌های مکانیکی و ویژگی‌های ضد زنگ، استیل را دوباره وارد خط تولید کارخانه‌ها کند.

استیل به‌عنوان یک آلیاژ فولادی، از عنصرهایی مانند کروم، آهن، نیکل و موادی دیگر تولید می‌شود و کمتر از 2 درصد کربن دارد. به‌طورکلی فولاد دارای 2 نوع آلیاژی و ساده کربنی است. ازآنجایی‌که اکثر ورقه‌های استیل به‌صورت وارداتی به دست صنعتگران می‌رسند، خریدار ضایعات استیل با تهیه و گردآوری آن‌ها در کاهش هزینه‌های واردات یا تولید و آلودگی‌های زیست محیطی، نقش مؤثری را ایفا می‌کند. دلیل اهمیت استیل، دوام بالا، خنثی بودن در برابر واکنش‌ها، مقاومت مناسب در برابر حرارت، قیمت به‌صرفه و قابلیت بازیافت آن است.

خریدار ضایعات استیل
خریدار ضایعات استیل

انواع ضایعات استیل

خریدار ضایعات استیل هر دو نوع خانگی و صنعتی استیل را خریداری می‌کند. نوع خانگی استیل شامل سینک‌های ظرفشویی، کابینت، سوپاپ‌ها و نوع صنعتی آن توسط شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که محصولاتی را با استیل تولید می‌کنند، می‌باشند. همچنین شیرآلاتی که از جنس استیل و یا استیل ضد زنگ هستند، نیز در صورت قدیمی و یا غیر قابل استفاده شدنشان، در رده ضایعات استیل قرار می‌گیرند. در محل‌های ساختمان‌سازی می‌توان تعداد زیادی از ضایعات استیل را مشاهده کرد.

خریدار ضایعات استیل، با رفتن به سراغ ساختمان‌سازی‌هایی که درگیر تخریب و بازسازی هستند، به منبع غنی از ضایعات استیل و یا فولاد دسترسی پیدا می‌کند. ازجمله ضایعات ساختمانی می‌توان به اتصالات، تیرآهن و میلگرد، نبشی‌ها و شیرآلات اشاره کرد. برخی از ضایعات مانند میلگردها نیازمند بازیافت نیستند و می‌توان به همان صورت از آن‌ها استفاده نمود، در بیان‌های عمومی استیل‌ها و ضایعاتشان به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

استیل‌های نگیر 

قطعات استیل نگیر، جذب آهنربا نمی‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند. ضایعات و باقی‌مانده‌های این قطعات علی‌رغم گران‌تر بودنشان، محبوب خریدار ضایعات استیل، هستند. چراکه به دلیل کیفیت مرغوبشان، در ساخت بعضی از لوازم خانگی و آشپزخانه و محصولات صنعتی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استیل‌های بگیر 

در بین کسبه و بازاریان استیل بگیر به قطعات استیلی که دارای خاصیت مغناطیسی هستند و جذب آهنربا می‌شوند، می‌گویند. کیفیت این نوع از محصول، نسبت به استیل نگیر، کمتر است و تقریباً یک‌سوم قیمت استیل‌های نگیر را دارند.

استیل های هندی

این دسته از استیل‌ها نیز جذب آهنربا می‌شوند و نسبت به دو نوع دیگر در رده کیفی پایین‌تری قرار دارند. همچنین قیمت آن‌ها نیز به طبع کمتر از دیگر انواع استیل است.

فواید بازیافت ضایعات استیل

صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیاتی شرکت‌ها یکی از مزیت‌هایی است که مورد توجه خریدار ضایعات استیل قرار می‌گیرد. یکی از مسائلی که در کیفیت نهایی محصولات تولیدی پس از بازیافت ضایعات اثر دارد، مدیرت پسماندها است. ازاین‌رو اگر بازیافت ضایعات استیل تحت نظر سازمان‌های محیط زیستی صورت گیرد، هم از نظر مقرون‌به‌صرفه بودن و هم مدیریت بهتر پسماندها، مفید خواهد بود. از دیگر مزایای بازیافت استیل می‌توان موارد زیر را نام برد:

کاهش مصرف انرژی
کاهش استفاده از برق
کاهش زباله‌های شهری
کاهش هزینه‌های تولید
کاهش تولید مواد سمی
استفاده درست از منابع موجود
کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای
حذف آلودگی‌های محیطی به روشی بهینه

طریقه بازیافت ضایعات استیل

خریدار ضایعات استیل با گردآوری تراشه‌ها و قطعات استیل‌های خانگی و صنعتی، آن‌ها را به محل‌های بازیافت در سراسر نقاط کشور، مانند مشهد، تهران، اصفهان و دیگر شهرها انتقال می‌دهد. در کارخانه‌های بازیافت ضایعات استیل، به دلیل آنکه استیل، آلیاژی است که ممکن است حاوی عناصر مضر به‌خصوص مس، قلع و فولاد کربنی باشد و این عناصر می‌توانند عملکرد دوباره فولاد ضد زنگ را تحت تأثیر قرار دهند؛ جداسازی می‌شوند. مراحل بازیافت به‌صورت زیر است:

آماده‌سازی

بعد از دسته‌بندی، ضایعات توسط خردکن، سنگ‌شکن و مشعل به قطعات کوچکتر تبدیل می‌شوند تا راحت‌تر در کوره‌ها جای‌ گیرند.

جدایش مغناطیسی

این روش تفکیکی برای جداسازی ضایعات از فولادهای ضد زنگ استفاده می‌گردد. همچنین طی این عملیات، فلز نیکل نیز از استیل غیر مغناطیسی جدا می‌شود.

عدل سازی و فشرده‌سازی

بریکت یا عدل سازی برای قطعات سبک، باریک و قراضه‌های آزاد انجام می‌شود. البته که این عمل باعث حمل‌ونقلی آسان و کم‌هزینه‌تر استیل و قرارگیری بهتر آن‌ها در کوره‌ها است. قطعات کوچکتر استیل در دستگاه عدل سازی به‌وسیله 3 عدد چکش هیدرولیکی و در دستگاه بریکت سازی با کمک 2 غلتک، کم‌حجم و فشرده می‌شوند.

عملیات خردایش

عدل‌ها که حجم زیادی را اشغال کرده‌اند توسط ماشین‌ها، خرد می‌شوند تا اگر احتمالاً قطعات درشتی در میان آن‌ها وجود داشت، حجمشان کم شود. بعدازآن به‌وسیله روش جریان گردابی، فلزات از باقی‌مانده‌های عملیات فشرده‌سازی جدا می‌گردند.

جداسازی ناخالصی‌ها

در کوره‌هایی با نام کوره گدازهای تفریقی، آلومینیوم، روی، سرب و هر آلودگی و ناخالصی موجود در قطعات جدا خواهند شد.

پس از گذراندن مراحل پاک‌سازی و تفکیک، قراضه‌های فولاد کربنی و ضایعات فولاد یا استیل استلنس وارد کوره می‌شوند. مواد ذوب‌شده توسط لارنس‌های اکسیژن، کربن‌زدایی می‌شوند؛ در این هنگام مقداری از کروم موجود اکسید می‌شود و به سرباره می‌رود. برای آنکه کرومی که وارد سرباره شده، دوباره به مواد مذاب برگردد از فروسیلیسم استفاده می‌کنند. سپس با اضافه کردن نیکل و فرو کروم، ترکیب را تنظیم کرده و مراحل ریخته‌گری انجام می‌شود. مواد به روش تصفیه پاتیل، از مواد اضافی مانند سرباره‌ها پاک می‌شوند.

درنهایت کالاهای موردنظر را باکیفیتی برابر با محصول اولیه، تولید می‌کنند. از چالش‌های تولید این محصول، به وجود آمدن مقدار زیادی گردوغبار در هوا است که دارای موادی مانند روی، فلزات دیگر و مواد معدنی هستند. دستگاه‌های کنترل آلودگی هوا که در کوره‌های قوس الکتریکی وجود دارند، این غبارها را استخراج می‌کنند و با کمک روش‌های ویژه‌ای از پخش شدن این گردوغبارها به میزان قابل‌ توجهی جلوگیری می‌کنند.

قیمت خرید ضایعات استیل

ازجمله مواردی که باعث اهمیت و استفاده بیشتر از استیل و ضایعات آن می‌شود، پرکاربرد بودنش در تولید انواع تجهیزات و کالاهای صنعتی است. همچنین قابلیت زیاد بازیافت که این محصولات و ضایعات دارند، به طریقی است که می‌توان درازای یک‌تن ضایعات، یک‌تن استیل جدید تولید کرد.

اگر در روزهای مختلف، خریدار ضایعات استیل اقدام به خرید کند، ممکن است با قیمت‌هایی متفاوت مواجه شود. چراکه قیمت آن‌ها وابسته به نوسانات ارزی، بازارهای جهانی، نفت و میزان تقاضای افراد، متغیر است. درصد خلوص محصول، نوع و اندازه نیز در ارزش آن مؤثر هستند. به‌طورکلی، معامله استیل بر اساس کیلوگرم انجام می‌گردد.

بهترین خریدار ضایعات استیل در تهران 

ازآنجایی‌که بازار خرید و فروش انواع ضایعات زیاد گسترده نیست، می‌توان با انتخاب یک خریدار ضایعات استیل مطمئن، دیگر نگرانی بابت کلاهبرداری و یا فروشی با سود کم نداشت. چراکه قیمت‌گذاری برخی از شرکت‌ها معاملات را دچار اشکال می‌کنند. افراد سودجو با تعیین قیمت‌هایی خارج از مصوبه‌ها و غیرمنطقی، ضررهای قابل‌ توجهی به خریدار و البته فروشنده‌های دیگر وارد می‌کنند. ازاین‌رو خریدار ضایعات استیل می‌تواند بر قیمت کلی محصول و روندی که باید طی کند، اثر بگذارد.

ضایعات آهن اورست خریداری مطمئن با مجوزهای رسمی است که در عرصه خرید و فروش و بازار ضایعات استیل و فلزات دیگر، از اعتبار و نام خوبی برخوردار است. درنتیجه این مجموعه با انتخاب افرادی باتجربه و به‌روز که از قیمت‌های مصوبه فولاد و فلزاتی مانند مس ، آهن و آلومینیوم، مطلع هستند، محیطی را در جهت داشتن معامله برد-برد و البته منصفانه فراهم کرده است.
برای مشاوره ، اخذ قیمت ضایعات استیل و فروش هر نوع ضایعات استیل ، با ضایعات اورست تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *